In perioada 21-24 februarie, a avut loc cea de-a 41 a ediție a Târgului de Turism al României, organizat de Romexpo București, eveniment dedicat tuturor operatorilor activi din domeniul turismului, incluzând in tematică pe următorii: agenții de turism, autorități si asociații profesionale, organizatori de congrese si turism de afaceri, stațiuni turistice, primării, consilii județene, servicii de transport in turism, tour–operatori din România și străinătate.
Municipiul Botoșani, Parcul Regional de Agrement Turistic și Sportiv “Cornișa”, Centrul Național de Informare si Promovare Turistică și-au unit forțele pentru promovarea brandului Cornișa AquaPark & Sports.
Standul cu o suprafață de 34 mp, a fost amenajat într-o manieră care a asigurat o bună vizibilitate pentru vizitatori, a permis distribuirea materialelor promoționale si publicitare,conceptul de amenajare al standului a fost construit pornind de la ideea că, parcul de agrement este locul unde poți transforma o zi obișnuită într-o zi de vacanță.